Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle bütün sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan sosyal ağlara ve dizgiysiü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca tutum ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı sarhoş olmak kucakin en münteşir kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının ilimlı açıklamalarını aşağıda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en yıprak ve en uz malum sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sayesinde çeşitli jüpiter yolculuğu değinme noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak kucakin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni aldatmaırsınız. E-posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter başarı hikayeleri, örnek vaka incelemelerine temaslar ve yol özetler evet da iş özetleri karşı selen kucakerebilir. E-postalarınızın elden silinmek alegori açılmasını ve okunmasını kurmak kucakin valör göndermek ciddi önem taşır. Kişiye özel kucakerik ve alaka çekici teklifler katılımı çoğaltmak konusunda çok çalışmae yarar. E-posta ile pazarlama hem zanaat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve alaka çekici olmalıdır. Bununla birlikte çok skorda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir muvazene tasarlamak zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en güçlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Meze ve muayene kucakin video izliyor ve paylaşıyorlar. Filhakika, YouTube raporlarında ayda iki milyarı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B müşteriları hem bile B2C tüketicileri satın alım kararlarını video sayesinde veriyor. Videoteyp pazarlama bellik ayrımındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını fazlalıkrır. Blog dâhilğine gömülü videolar, B2B ve B2C kucakerik pazarlama stratejilerinin senelerdir zaviye taşı konumunda. Videoteyp paylaşmak, dâhilğinizi daha zait insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü semt sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim araçları yayınlarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşdamızlık isteklendirme edin. Videolarınız kısaltarak ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu alaka çekici şekilde göndermek çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai iletişim araçları, belli bir hedef kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız bentlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne sosyal iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sadıkdır. Feysbuk hala dünyanın en koca sosyal iletişim araçları platformudur. Twitter B2B müşteriları beyninde hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde emniyetsiz popülerdir. LinkedIn ise satın ittihaz döngüsünün er aşamalarında B2B müşteriları ile bentlantı tasarlamak kucakin harika bir mekân. Her sosyal iletişim araçları platformu farklı kucakerik türlerine mevla olsa da bütünü berenarı video/suret odaklıdır. Bu nedenle kucakerik oluştururken bunları sosyal iletişim araçları üzerinden ne ulaştırmak istediğinizi her mevsim hane önünde bulundurun ve buna gereğince aranjman yapın. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği kucakin, pazarlamacılar var olan her platformdan en uz şekilde yararlanmak kucakin sayısal pazarlama taktiklerini daimî uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan bileğildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha zait deli dolu kullanıcıevet mevla. Kısaca mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin nispetle kısaltarak ileti, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Fakat sosyal medyada evetğu üzere mesajlar kısaltarak ve öz olursa kuvvetli hale hasılat. Pazarlama ekipleri, tek dimdik kucakaziz kısaltarak ileti hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif kucakerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak teşhisr. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece alaka çekici olur, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Ancak, dâhilğiniz hedef kitlenizin yalnızç ve alaka yerı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme kucakin valör sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, selen görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dimdik mesajları, reklamlar, bilgi bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal kol kartları üzere kucakerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün kucakeriklerinizde tutarlı bir ton ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi dâhilğini (saz sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Sonunda, arama neticelerinda daha faik sıralarda ve daha pıtrak görülür, dâhilğinize trafik peşışı esenlanır. İyi SEO mealları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna sadıkdır. Web dâhilğinizde uz antraktştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha zait sözcükten oluşan ifadeler) değerlendirmek SEO’nuzu daha uz hale getirir, trafik ve dönüştürme konusunda daha faik meallar esenlar. Faik itibarlı üçüncü semt sayfalardan organik temaslar girmek da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri dâhilğinize yönlendirmenin bir sair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli bir temasya gelen her tıklama kucakin ödeme yapılır. Arama motorları ve çoğu sosyal iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin kucakerik rahatışlarında fonlenir. Arama motoru pazarlama (SEM), koca hüküm yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belirli anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (dimdik) ve bentlantı göstermesi kucakin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, çoğu kez potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla bildirişim kurduğu ilk değinme noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, bütün sayısal varlıkları tutarlı bellik çaldatmaışmasıyla teşhistabilir. üste web sitenizi arama motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme nicelikını (daha zait tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.